Zápis

z jednání ORM Plzeň – sever konaného ve Všerubech 27. 9. 2010

 

********************************************************

 

 

Přítomni rada ORM: Jaroslav Frána, Kamil Hanus, Jan Suchý, Víťa Genttner,                 Milan Hamata, Tomáš Polcar, Kateřina Müllerová

Přítomni rada POORM: Josef Sak, Jan Suchý, Lenka Palánová, Jan Pechát, Milan Hamata

Hosté: starosta SDH H. Bělá p.Václav Pešek, Klára Štaifová, Zdeňka Hodinová, Michal Palek

                                    

 

Program:

  1. dotace MŠMT
  2. příprava podzimního kola hry Plamen
  3. příprava vyhodnocení poháru ORM
  4. různé

 

 

1. Dotace MŠMT

Čerpání dotací jednotlivých SDH bylo předáno starostkou OSH p. Alenou Foldovou k odsouhlasení VV

Vzhledem ke skutečnosti, že v letošním roce bylo méně kolektivů, které předložily vyúčtování dotace pro MTZ a VA SDH, bylo navrženo vedoucím ORM  převést zbývajících finanční prostředky do oblasti MTZ OSH za účelem nákupu dvou kusů kladin pro disciplíny mladých hasičů. Návrh bude rovněž předložen do VV OSH. – Zajistí J.Frána.

Ze zbývající dotace MŠMT navrhuje ORM zakoupení 2 ks kladin (dětských) + jejich uskladnění ve Všerubech (uskladnění v zastřešeném prostoru)                                      

 

2. Příprava podzimního kola hry Plamen – Horní Bělá – 9.10. 2010

příprava v pátek 8. 10. 2010                                                                                                          - spolupracující členové z SDH Horní Bělá + J. Frána + J. Suchý

sobota – 9. 10. 2010

-          dojezd rozhodčích do  8:30  Pozvánky pro rozhodčí předá na OSH J. Frána. Distribuci pozvánek (poštou) zajistí A. Foldová (po dohodě), na dostupné kontakty (elektronicky) zajistí J. Frána

-          dojezd soutěžících od 9:30 – dle startovní listiny na internetových stránkách OSH (umístění start. listiny na stránky zajistí bezodkladně J. Frána)

-          předpoklad 50-60 startovních hlídek

-          zdravotní zajištění akce (lékárnička) – T. Polcar

-          občerstvení pro rozhodčí + várnice s čajem pro soutěžící zajistí T. Polcar

-          vysílačky – zajistí J. Suchý (do budoucna sladění komunikace vysílaček SDH Ledce, Všeruby a Úněšov zajistí V. Genttner)

-          fáborky na označení trati (igelitové) zajistí T. Polcar

-          prezence – startovní průkazy zajistí A. Foldová (dle příslibu z podzimního aktivu vedoucích), desky na start. průkazy, desky pro rozhodčí a startovní čísla zajistí J. Frána

-          start – materiálně (stůl, židle…) zajistí T. Polcar, personálně J. Frána

-          sčítací komise – J. Frána

-          štafeta požárních dvojic

-          hl. rozhodčí disciplíny – K. Hanus

-          praporky + stopky - OSH – zajistí J. Frána

-          stojany na hydranty - SDH Všeruby – zajistí J. Frána

-          ostatní potřebný materiál – SDH Horní Bělá – zajistí T. Polcar

-          ZPV

-          hl. rozhodčí disciplíny – L. Palánová (+ fotograf)

-          pomocník hl. rozhodčího – V. Genttner

-          střelba ze vzduchovky

-          vzduchovky – OSH – doporučeno vyzvednout s předstihem  a vyzkoušet – zajistí T. Polcar

-          dřevěné podpěry pod vzduchovky – OSH – přiveze Obora – zajistí K. Müllerová

-          diabolky – zajistí T. Polcar (vyúčtuje OSH)

-          špalíky, podložky na ležení – zajistí T. Polcar

-          základy topografie

-          vše zajistí J. Frána (buzoly, mapy, topografické značky)

-          uzlování

-          uzlovačky zajistí J. Frána,

-          proudnici + hadici zajistí T. Polcar

-          základy první pomoci

-          trojcípé šátky, spínací špendlíky zajistí J. Frána

-          podložku na posazení „zraněného“ zajistí T. Polcar

-          požární ochrana

-          technické prostředky PO zajistí T. Polcar

-          grafické značky + obrázky zajistí J. Frána

-          překonání překážky po vodorovném laně

-          lano + napínák zajistí J. Frána

 

 

3. Příprava vyhodnocení poháru okresní odborné rady mládeže  – 27. 11. 2010 Manětín

      -     písemnou žádost o bezplatné zapůjčení sálu od města Manětín zajistí J. Sak

-          pozvánky pro hosty – připraví L. Palánová, požádá o distribuci A. Foldovou

-          oslovit vedoucí jednotlivých kolektivů, aby závazně e-mailem do 9. 10. 2010 nahlásili počet a velikosti triček na slavnostní vyřazení 15letých členů z kategorie dětí – rozeslání zajistí J. Sak

-          trofeje – případní dárci budou osloveni na jednání VV (zajistí J. Frána, A. Foldová)

-          trička pro vítěze poháru, útoků, běhu na 60m/100m s překážkami – poptávku po cenové nabídce zajistí L. Palánová, J. Suchý, K. Müllerová,

-          trička pro hostesky (žlutá) uskladněna u J. Frány

-          fotografie a videa k videoprojekci zpracovává M. Hamata, J. Sak – vítězové byli požádáni o dodání materiálů

-          poháry, medaile – zajistí L. Palánová, J. Sak

-          DJ+ komentátor akce (poptávku zajistí K. Hanus, J. Sak)

-          sestavení předběžného rozpočtu akce podle zkušenosti z loňského ročníku

-          další podrobnosti – nástěnky, plachty na zatmění, raut, limo pro děti, program….. bude podrobně projednáváno při dalších jednáních

-          kalendáře MEDVĚDA SEVERÁKA – pracuje na nich B. Saková, J. Sak. Bylo požádáno o dodání fotodokumentace.

 

4. Různé

      -     BÁL MEDVĚDA SEVERÁKA – pravděpodobný termín – 12. 3. 2011 / 19. 3. 2011

            Diskuze o zajištění sálu a hudby pro tuto akci

      -     Tým - „Okresní rada mládeže“ - výborně reprezentoval okres na soutěži

            „Jde vo…“ ve  Všerubech – 25. 9. 2010. V požárním útoku dle pravidel hry Plamen získalo toto družstvo krásné 3. místo (složení: J. Sak, K. Hanus, T. Polcar, M. Hanusová, J. Suchý, J. Frána, K. Müllerová) časem 20,12 s.

ORM schvaluje

- přesun finančních prostředků MTZ a VA SDH do oblasti MTZ OSH

- využití dotace MŠMT k zakoupení 2 ks kladin a následné uskladnění ve Všerubech

- organizační zabezpečení podzimního kola hry Plamen

- termín slavnostního vyhodnocení seriálu soutěží „O pohár okresní odborné rady          mládeže

ORM ukládá

-         všem členům ORM a PORM plnit úkoly dle jednotlivých bodů zápisu

 

 

 

Zapsala: K. Müllerová